دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان

برگزاری وبینار به مناسبت بیست و نهمین دوره هفته کتاب توسط پردیس حضرت فاطمه الزهرا(س) اهواز

در شامگاه چهارشنبه ۲۶ آبان ماه ۱۴۰۰، وبیناری به مناسبت بزرگداشت بیست و نهمین دوره هفته کتاب به میزبانی پردیس حضرت فاطمه الزهرا(س) درمحیط مجازی ادوبی کانکت برگزار شد. 
این وبینار با حضور  دکتر جرفی مدیر دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین جوانمردزاده مسئول دفتر نهاد تمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان خوزستان،آقای قربانپور معاون هماهنگی مدیریت استانی،  دکتر منظری معاون آموزشی، پژوهشی و فرهنگی مدیریت استانی و سایر مدیران و مسئولان استانی،  خانم دکتر درخشان فرد سرپرست پردیس حضرت فاطمه الزهرا(س)، اساتید، کارکنان و دانشجو معلمان همراه بود.

وبینار با سخنان دکتر جرفی آغازشد. ایشان هفته کتاب و کتابخوانی را تبریک گفتند و به بیان نکاتی پرداختند. دکتر جرفی، در مورد نقش و اهمیت مطالعه  برای همه به خصوص دانشجومعلمان که در کلاس‌های درس باید تاثیر گذار برای دانش آموزان که آینده سازان این مملکت هستند و همچنین بیان داشتند که دوره‌هایی برای دانشجومعلمان باشد که بتوانند با مطالعه، اطلاعاتشان را بروز نمایند پرداختند. و خاطر نشان کردند که تحقیق و پژوهش یک ضرورت است که دانشجومعلمان به همراه مسئولین دانشگاه باید این امر را تحقق بخشند. ایشان همچنین بیان داشتند که نقطه آغاز فرهنگ مطالعه از خانواده شروع می‌شود و سپس بر عهده مدرسه و دانشگاه است. در پایان از  همکارانی که برای تدارک ویژه برنامه بهشت کتاب همکاری کرده بودند تقدیر و تشکر کردند و آرزوی سربلندی، عاقبت به خیری و سلامتی را برای همه داشتند. 
سپس دکتر درخشان فرد ضمن تقدیر و تشکر ازسخنان دکتر جرفی، هفته کتاب و کتابخوانی را تبریک گفته و مطالبی را به همین مناسبت بیان کردند. ایشان بیان نمودن که در طی این دو سال کتاب‌های جدید بسیار زیادی برای کتابخانه پردیس حضرت فاطمه الزهرا(س) فراهم شده است. تا ان‌شاء الله بعد از حضوری شدن دانشگاه، دانشجومعلمان بتوانند از کتاب‌ها و امکاناتی که برای کتابخانه فراهم شده است بهرمند گردند. 
در ادامه این برنامه کلیپ‌هایی که ازفعالیت‌ها و فضای کتابخانه پردیس تهیه شده بود برای شرکت کنندگان در برنامه پخش گردید. و سپس اساتید پردیس دکتر سلامت نیا به نقد کتاب کیمیاگر و سرکار خانم دکتر امیدبخش درباره قرآن معجزه‌ای از نوع کتاب پرداختند.